zaterdag 4 augustus 2012

Ijslollies!

Vandaag kocht ik, op de rommelmarkt voor onze deur, zo een ding om ijslollies mee te maken van tupperware ... 1 €, ik kon het niet laten staan :o)
(dit is trouwens niet de mijne, is een plaatje van internet, de mijne is helemaal wit maar ik ben te lui om nog een foto te maken)

Nu kan ik op Pinterest volop op zoek gaan naar lollie-receptjes (ik heb er al een deel verzameld zoals jullie kunnen zien) :oD
Cherry apple whisky sour bijvoorbeeld ... of iets kindvriendelijker: Kiwi Lime mmmmmm
Volgende week ga ik toch eens wat proberen!

Payal scoorde trouwens nog wat boeken van Tiny (mijn jeugd komt helemaal boven) en een GROTE Lollifant ... ge moest het kind zien stralen toen ze hem vast had!

Allé, 't was dit jaar een pak minder dan andere jaren maar we hebben toch wel wat leuke dingen gevonden!

6 opmerkingen:

  1. njam, zelf gemaakte ijsje... ik maar er dikwijls gewoon van fruitkaasje, die vind Kaatje heerlijk..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij maken heel vaak zelf ijsjes omdat Yane moet opletten met melkprodukten. Gepureerde aardbeien met een beetje suiker is ook heel lekker. Water aangelengd met die zoete siropen (vanille, grenadine,...)scoren hier ook heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmm, daar gaan vast heerlijke ijsjes mee gemaakt worden, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die hadden wij ook vroeger! En ook in het wit. Wat een goed idee, zelf ijsjes maken. Mijn favoriet was altijd met pepermunt-siroop. Mijn moeder is nooit verder gekomen dan gewoon siroop erin gieten :) Neem ik haar niet kwalijk hoor, was erg lekker! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen