vrijdag 1 maart 2013

Zoooooooomers jurkje voor Payal

OK, toegegeven ... 't is nog wat vroeg, nog wat heel vroeg eigenlijk maar aan dit jurkje was ik vorige zomer reeds begonnen maar 't was niet afgeraakt.
Deze zomer zal ze het wel kunnen dragen want na wat finishing touches is het klaar!


 

Ik maakte het jurkje al eens hier.
Het jurkje werd gemaakt volgens het patroontje 9694 van Burda.
Afgewerkt met een sierbandje en een mooi kantje vanonder en mijn meid heeft weer een op-en-top-meidenjurkje!

7 opmerkingen:

  1. Én gemaakt van een heel vintage stofje ;-)
    Het staat haar geweldig! Wat hebben jullie toch een prachtige dochter :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi !! Prachtige stofjes en dat kantje maakt het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Owwww schattig en die stof, die kleurtjes, geweldig!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jee, wat wordt ze groot! Mooi jurkje, laat die zomer maar snel komen... Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat mooi, dat stofje heb ik ook al gebruikt voor een jurkje voor Kaatje, een jurk die ze superveel heeft gedragen, want het stof valt zo mooi! Ge hebt dat wel heel mooi afgeboord zeg, goed idee! En wat is Payal groot geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mor zo tof zeg, zo'n mooi bruin getinte dame staat prachtig met die zomerse kleurtjes!
    ikke jaloers met mijn wit velleke!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik bent opslag verliefd op dat roze kanten rantje! Waauw, die zou ik aan al mijn kledingstukken wel willen :-)
    Mooi gemaakt allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen