donderdag 29 augustus 2013

Nieuwe naaimachine!!!

Ja hoor! Ik heb het gedaan! Ik heb een nieuwe naaimachine gekocht ... en wat voor eentje!!!

Na een klapke met mijn mama kreeg ik mijn voorschot op mijn verjaardagscentjes ... en ze waren heeeeeeeeel gul! Gevolg is dat er nu een nieuwe Pfaff ambition select op mijn secretaire staat te blinken! (ja ik heb de rommel niet opgeruimd, ik heb andere dingen te doen nu lol)


Ik kocht hem bij Jakobs-naaimachines in Kuringen.
Superfijne mensen met duidelijk kennis van zaken! (en ze plannen in het najaar ook workshops voor kinderen te gaan geven, ik denk dat ik al weet wat Payal van mij voor haar verjaardag krijgt lol). Hoe dan ook, ik kreeg een heel goeie uitleg van mijn machine, ze heeft vanalles voorgedaan en met mij het boekje eens overlopen zodat ik makkelijk van start kon. En binnenkort kan ik nog eens een les gaan volgen over het werken met de naaimachine ...

Gestart ben ik alvast met het proberen van wat steken met Payal aan mijn zijde ...
Een kleine selectie maar want het zijn een ergens in de 100 ...
En er zitten zelfs lettertjes op :) Payal kan ik al schrijven lol

Ik was al goed bezig maar nu ... nu gaat ge mij zien gaan zie!!!!
Als jullie me even niet horen ... dan zit ik achter mijn pfaff!

6 opmerkingen:

  1. Super! Veel plezier ermee! Ik kijk nu al uit naar al je komende creaties :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Olala, super !
    Mijn hobby Pffafke is al bijna 25 jaar oud, en het loopt nog als een trein !
    Liefs !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi machine! En wat bijzonder dat hij zelfs kan schrijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, mooie Pfaff!
    Dat zijn een heleboel steken!
    Have fun!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waaauw, wat een mooie machine! Die zal fijn werken! Nog bedankt voor je linkje, leuke website. Daar ga ik zeker dingen van maken. En door het zien van de clutchen op je blog ben ik aangestoken, nu nog een lapje vinden dat past bij mijn feestkleding!

    Liefs,
    Hanneke maakt

    BeantwoordenVerwijderen