dinsdag 22 november 2011

En zo ...

... heb ik dan ineens 50 volgers :o)
daar moet iets aan vast hangen hé ... 't is al veel te lang geleden sinds mijn eerste give-away.
Nog geen idee wat het gaat worden om eerlijk te zijn :o) ik was der nie op voorbereid. Maar hou de boel hier mar in't oog want het komt eraan!

Voor de rest weinig nieuws ... ik ben wat aan het naaien aan een fleece voor Payal (maar ben zonder draad gevallen dus zit vast), ik ben wat aan het naaien aan een broek voor mezelf (maar ben een rits vergeten kopen dus zit vast) en ik ben een hoop patronen aan het tekenen (teveel uitleg maar dat loopt als een trein zolang mijn rug niet vast loopt lol).
En met Payal ben ik nog aan het puzzelen ... *poeh, 't is ne taaie* ...

Hopelijk de komende dagen dus terug wat meer beweging op dit blog:o)!

3 opmerkingen: