woensdag 21 december 2011

Preview van de kraamcadeautjes

Ik ben, ondanks de drukte van de kerstmarkt morgen op Payal haar school, nog volop bezig met het maken van kraamcadeautjes. Haken, naaien, ...
Hier nog een kleine preview, de rotten in het vak zullen sommige dingen wel al kunnen raden :o)



Nog even ... tegen zaterdag moet alles af want dan zien we Daantje!


En tussen dat alles door lapte ik nog rap een cadeauke ineen voor het kerstfeestje op Payal haar school. De meisjes moeten voor de meisjes iets meebrengen ... ongeveer 2,5 euro ... *zucht* voor dat geld vind je tegenwoordig niets meer ...
Ik trok dus naar de Hema waar ik al meteen 25 cent over budget ging voor een superleuk kommetje!!!
Daar legde in dan een zelfgemaakte bloemenbroche, haarclip en diadeem in ...
Papiertje derrond en hup mee naar school ...


Het papier voor de bloemetjes vond ik op Attic24 .
Ik gebruikte onderandere de sparkle-wol van Zeeman ... ze zijn echt wel leuk geworden :o)
Hopelijk moet ik morgen geen strafschrijven van juf omdat ik over het budget gegaan ben :o)

En raad eens wat ik nu ga doen?
Jawel! Haken, naaien en werken aan kraamcadeautjes!

11 opmerkingen:

  1. Amai, het kindje dat Payal haar cadeautje zal krijgen heeft geluk! Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De bovenste foto is zo een knuffeldoekje denk ik... Veel verstand heb ik er niet van zenne :-D Wel super voor Payal dat ze een neefje gekregen heeft :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk ook een labeldoekje..Maar dan wel met een super mooi stofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Labeldoekje?

    Cadeautje is heel leuk! Dat je ook nog kan haken! Ooit ook eens gedaan. Leuke kleurtjes.
    Nou als je moet strafschrijven kom ik je helpen hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooo, dat stofje met die lieveheersbeestjes..... geweldig!
    Ik ben benieuwd naar de eindresultaten en.....
    naar jouw retro uit eigen kast.
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat ben je productief!! Leuke dingen maak je!
    Ik las op de blog van Aankleedpopje dat je ook mee wil doen met retro uit eigen kast, superleuk!! Stuur je even een berichtje als het zover is? Dan zet ik je in het retrolijstje op mijn blog!
    Groetjes, Sacha (maarnietvangrijs)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. If you are like me and love garlic, you are already too late.
    Due to the popularity of organic gardening, organic potting soil and compost are
    available at most garden centers. Without fertilizing additives
    (natural or chemical), plants will be stunted and unhealthy.


    Look at my homepage: determiner

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Here is the complete guide to create custom keyboard shortcuts for Google Chrome which you can start browsing websites on rapid speed.
    These originally were quartz crystals from the River Rhine in a region noted
    for gem-cutting, particularly the town of Idar-Oberstein.
    The latest version, Rollercoaster Tycoon 3, is produced by
    Atari and can be purchased at most retail outlets.
    If you are looking for some excitement beyond just flying, the
    Jane's series of combat flight simulators is the best place to look. Every plane is actually the virtual model of the real aircraft, including the controls that you can setup with the working, clickable cockpit.

    Also visit my blog ... simulator

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Use oils that can help keep your hair soft and manageable.
    Just focus on one herb at a time that suits your present needs.
    I confess that I was a little bit skeptical at
    initially. When choosing a treatment for your own hair, pick something organically grown or natural
    as opposed to something fabricated. Customers have always given Moroccan Oil products the highest
    ratings.

    My homepage how to make my hair grow faster

    BeantwoordenVerwijderen
  10. The scientific name for this condition is tonsilloliths and if
    you do suffer with tonsil stones this can be
    an indication that you may also have bad breath. Once foreign matter is trapped in the tonsils, the resultant viruses and bacteria
    travel to the lymph nodes where special immune cells group together to fight infection.
    Gently brush the aspect of the tonsil exactly where you think the stone is.
    Vegetable juices - The juices of vegetables like carrot, cucumber and beet is indeed the most effective home based remedy for treating
    tonsillitis. Any type of symptoms of tonsillitis can change from one person to
    another.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. In the US, we still express this as cubic inches, feet, or yards.

    The estimate you receive will be based on the number of skips you need, what size skip you want, and how long you plan to keep it.
    This Wednesday night there is a lot going on in Atlanta.


    my homepage: concrete

    BeantwoordenVerwijderen