zondag 27 mei 2012

Zonnig weekendje hé?

Heerlijk weertje hé?
Heerlijk om tomaten te planten ...
... we vonden dat we er niet genoeg hadden kunnen planten in onze moestuin (slechts 17) dus thuis naast het stalletje hebben we nog 5 planten gezet ... 17 in tuin n°8 + 5 naast het stalletje + 7 op het terras in potten = 29 stuks tomatenplanten ... moet er nog tomaat zijn?
En 't beste van alles: de struiktomaten staan nog niet in de grond in tuin n°8 EN we hebben nog een hoop tomaten over ... iemand die nog een paar tomaten wil?

En terwijl mama de tomaten aan het planten was ...

... pompte Payal (met hulp van mama uiteraard) haar badje op en had ze een hele namiddag fun! 't Water was wel ijskoud maar ze was er niet uit weg te slaan!

10 opmerkingen:

  1. van tomaten heb je nooit genoeg,
    als ge er teveel hebt steekt ge ze den diepvries in: heel de winter lekkere tomatjes!!!
    hier zitte de kids ook al sinds den donderdag elke dag in t zwembad, ze genieten hier echt van!!!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, zoveel groente in t vooruitzicht! Dat komt vast wel op :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zo een groententuin. En zalig het zwembad voor kinderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alles wat je nodig hebt, tomaatjes en een meiske in het zwembad ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jullie werken flink verder bij deze warmte. En gelijk dat Payal heeft van het zwembad op te zetten..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekkere tomaatjes, dat kan toch smaken in de zomer en wat heeft Payal een leuk zwembadje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heej dank je voor je tip. Ik heb mijn plantjes dus idd niet eerst laten uitharden. Wist ik veel, ik doe maar wat ;)
    Gelukkig had ik nog 2 opgekweekte komkommerplantjes binnen staan plus nog wat gewone plantjes. Die gaan nu dus eerst even in hun potje naar buiten. Verder nog tips? Ik hoor ze graag :)

    Tomatenplantjes heb ik ook wel eens gedaan. Dat ging wel heel goed indertijd.

    Leuk hoor dat zwembadje. t Is er eindelijk weer voor he! Geniet ervan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh ik hou van tomaten!!
    Je zijn echt goed bezig met de tuin!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, ik krijg zin aan tomaten!!! Dat het zonnetje maar veel mag schijnen voor rode tomaatjes!

    BeantwoordenVerwijderen