dinsdag 24 juli 2012

Indisch zomeren

Vandaag was Taste Of India (in Hasselt, aan de kathedraal) voor de eerste keer over de middag open, met zuid-indische gerechten, ideaal voor de kleine honger! Dat konden Payal en ik niet laten liggen.
Na een heerlijke Masala Dosa, Idli en Sambar waanden we ons met dit mooie weer even terug in India.

Thuis gekomen dook Payal meteen weer haar badje in ...
... met een stuk watermeloen.

Ikzelf besloot uiteindelijk lekker gek mee te doen en me neer te leggen met mijn hoofd in Payal haar tentje en mijn voeten over de rand van het badje ...
... zodat Payal ze lekker kon overgieten met water.

Het zomert!!!

7 opmerkingen:

  1. Wij eten ook heel graag Indisch, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is nog eens echt zomers genieten zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mmm, Indisch lijkt me heel lekker... En die laatste foto? SUPER!!! Heerlijk genieten... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Op die eerste foto zie je Payal zo genieten... Leuk!
    We hebben er heel lang op moeten wachten en eindelijk is het zwembad-weer! Groot gelijk dat jullie genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er bekend uit, die onderste foto, alleen waren het toen mijn benen! Toch handig, verkoelende kinderen! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen