zondag 26 juni 2011

Active Mummy laat zich volgen



Soms (nogal vaak) heb ik het gevoel dat ik een echte hippy-mama geworden ben ... niet met opzet hoor maar onze adoptiedochter heeft iets losgemaakt in me ... and I like it :o)

Vorige zomer was onze meid er nog maar net dus van fietsen kwam niet veel in huis, maar dit jaar ... is het fietsmonster in ons losgeslagen!
Nu moet ik eerlijk zeggen ... ons Payal heeft al veel geleerd op een jaar tijd maar veilig fietsen in het verkeer is duidelijk geen prioriteit geweest ... tijd voor een oplossing dus!

Met trots presenteert Active Mummy:

De follow-me!
Een echte aanrader!
Met een kleine aanpassing aan mama-fiets en kindje-fiets koppel je de twee gewoon aan elkaar.
Wil je de kleine alleen laten fietsen? Wil mama er effe alleen op uit? In een 30-tal seconden koppel je de boel gewoon los!
Het geheel is heel stabiel en als je zo een flinke dochter hebt als die van ons, die niet teveel zit te wiebelen, voel je met momenten niet eens meer of ze volgt ... gelukkig tatert die van ons veel zodat ik het wel nog altijd hoor :oD

Geen extra grijze haren van de schrik in het verkeer en je moet zelf niet als een geriatrische schildpad fietsen omdat ukkie zo snel niet kan! En zoals je op de foto kan zien kan je met gemak nog een picknickmand kwijt op de bagagedrager (kwestie van de zelfgebakken broodjes in een mooi kader te kunnen verorberen)!

1 opmerking:

  1. He has forced himself on a Rhode Island fishing boat, then at the headquarters of a Washington,
    D. farmacia on line, or Propecia, or whatever the next big thing may be?

    American Medical Association recently published findings that showed that
    the CDI was correlated with the BANI-Y at.

    Feel free to visit my weblog; penisinmypocket.org

    BeantwoordenVerwijderen