zondag 20 januari 2013

Wat is het stil hé

... veel te stil is het hier ... maar ik heb gewoon de laatste tijd niets zinnigs te vertellen ...
De fybro/CVS heeft me volledig in zijn greep ... ik slaap vaak meer uren dan ik wakker ben, mijn hele lijf doet pijn, naaien gaat niet want ik kan gewoon zo lang niet in één houding zitten ...
FRUSTREREND ...
dus ik blijf maar weg hier ... veronderstel dat jullie er niet allemaal op zitten te wachten om mijn gezeur te lezen vandaar ;o)

maar ik kom terug hoor ... ooit zal de energie toch wel terug komen hé?

Tot binnenkort!!!

15 opmerkingen:

  1. Jee joh, wat naar voor je Saskia. Heel veel beterschap, ik hoop dat betere tijden met meer energie snel aanbreken voor je.

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik miste je al een tijdje. Vervelend dat je je zo slecht voelt. Hopelijk knap je weer op als het beter weer wordt. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. awel, echt waar, verleden week nog aan je gedacht!
    veel sterkte meid!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel sterkte en doe rustig aan, we zien je wel weer verschijnen. Hou je taai, groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He moppie toch :-/
    We missen je wel hoor!!!! Is toch fijn om je eventjes te lezen alleen niet dat het helemaal niet lekker met je gaat!
    Hou je taai hoor meisie .... enne niks praten over gezeur ..... is al erg genoeg!!!!!!
    Dus wil je hier je eitje kwijt dan zijn we er ook!!!!!!

    Dikke knuffel!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Maar Saskia toch! Ik hoop dat je je snel wat beter mag voelen en wat meer energie hebt....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hè wat vervelend !! Maar ik dacht al zoiets. Hopelijk gaat het snel weer de goede kant op. En jij zeurt helemaal niet. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zat afgelopen week nog aan je te denken en gaf inderdaad je gezondheid de schuld van je afwezigheid.
    Het is helemaal niet erg als je van je af wilt schrijven wat je dwars zit, dat lucht wel eens op. En ook dan komen we lezen en reageren, hoor ;-)

    Heel veel sterkte en beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, ik miste je lieve reacties al, wat naar dat het nu allemaal tegen zit. En dat mag je gerust melden hoor!Wij leven wel met je mee en dat kan heel fijn zijn weet ik uit ervaring ;-) sterkte meis,liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oei Meisje toch! Blijven luisteren naar je lichaam. Uiteindelijk komt het wel terug, maar ja het kan even duren. Blijf geduldig luisteren en rusten. Hou je goed!!!
    Bedankt om even te laten weten hoe het met je gaat! Zo kunnen we je een beetje steunen!
    Liefs,
    Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. He wat naar voor je! Ik hoop dat je je gauw weer wat beter zult voelen! Groetjes, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik hoop voor je dat je op sommige momenten de rust kan vinden ;-) Vooral doen wat je lichaam je aangeeft...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Na een dalletje verschijnt altijd weer een bergtop hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hé, je mag altijd schrijven hoor. Of niet. Vinden we allemaal goed. Ik hoop dat je je heel snel beter voelt. Zo vervelend, als je lichaam niet mee wil. Neem je tijd. Niets moet. En niets doen, mag! Heel heel veel liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik kan je waarschijnlijk wel helpen.
    Ik ben zelf klachtenvrij geraakt van mijn fibromyalgie.
    Mail me even op jonas_v10@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen