zondag 25 september 2011

Bijbenen

Daar zijn we weer!

Een drukke week achter de rug maar helaas met weinig creatieve momenten. De drukte kwam vooral van het verhuizen van grootbom.

Toch heb ik even een paar dingetjes te vertellen:

Deze week ontdekte ik ...

... een auberginneke!!! Jawel! Ik dacht niet dat er nog iets van zou komen, ze zaten veel te laat in de grond en het waren maar schamele plantjes maar er is toch één vrucht die het op zichzelf genomen heeft om te bewijzen dat ik gerust volgend jaar nog eens opnieuw mag proberen :o)

Helaas ontdekte ik ook dat we een mislukking hebben:

een pot peertjes is overduidelijk slecht geworden. De boosdoener kunnen jullie zelf zien ... een stukje schil dat was blijven hangen. We hadden het wel gezien maar Jan was tegen dan het schillen zo beu dat hij 'foert' zei en de peer er zo in gooide.
En wat hebben wij vandaah heleerd?
Punt 1: ik moet mijn peren goed schillen :o)
Voor de rest nog geen slechte potten. De peren hebben wel de neiging om bruin te verkleuren heb ik de indruk, we zullen wel zien wat dat aan de smaak doet. De appeltjes doen het nog steeds super!

En dan was er nog Hasselt Kermis met een meisje op een paard ...

... een meisje in een olifant ...

... een meisje aan het vissen ...

... en een meisje in een botsauto.


En tenslotte nog een meisje bij haar opa ...

... moe maar tevreden van de kermis en met het vooruitzicht van een lekkere curry bij Taste Of India.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten