donderdag 15 september 2011

Ik haakte een elfje

Mijn eerste drop voor The Toy Society is af!
Het is een schattig elfje geworden volgens dit patroontje.

Payal heeft meegeholpen bij het maken! Zij mocht het lijfje vullen met fluff want mama haar vingers waren te dik voor dat gaatje :o)


En uiteindelijk ziet ze er zo uit:




Nu moeten we haar nog klaar maken voor de drop ... spannend :o)

PS: omdat mijn onschuldige hand al gaan slapen is zullen jullie tot morgen moeten wachten op de uitslag van de give-away :o) ik had het niet door dat het de 15e was vandaag haha

3 opmerkingen:

  1. da hebde gelle heel schoon gedaan, daar gaat iemand heel blij mee zijn! groetjes, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk knuffeltje.
    wat zou ik graag leren haken heb een heleboel leuke patroontjes gevonden.
    maar wat gaaf dat je via mij bij the Toy society bent gekomen.
    oh en als je dit leest is het dus ook gelukt met het niet kunnen reageren probleem.
    haha,
    liefs,
    kimberley

    BeantwoordenVerwijderen