dinsdag 29 november 2011

Ambitieus project

Ik ben enkele dagen geleden een ambitieus project begonnen (tjah, met die buikgriep loopt alles wat trager :o) ).
Ik ga de jurk 'Oolong' van Colette Patterns maken maar ... met een beetje ambitieuze stof.

Dit is het ambitieuze stofke ... stretch en doorschijnend (en de katten zijn er gek op :o))


Deze stof zal er onder komen ...


Ik naai ze aan elkaar vast om ze daarna als 1 stuk stof te gaan behandelen.


Ik heb ze met de locksteek van mijn machine aan elkaar gemaakt.

Ik ben eerlijk waar best benieuwd hoe het eruit zal zien!
Gelukkig komt morgen mijn paspop aan (jaja, ik heb het toch maar gedaan :o)), kan ze meteen dienen als ondersteuning voor mijn avontuur :o)


Aan een ander ambitieus project is, ondanks veel tegenwerking van poezelige kanten uit, een einde gekomen!

Jawel!!!! Hij is af!!!



Dit laatste stukje heeft ons wel nog wat zoekwerk gekost ... Mocca had namelijk eerder deze avond over onze stukjes gelopen en deze was aan haar pootje blijven plakken :o)
Gelukkig is Payal een goeie stukjeszoeker :o)

Zo, nu gaat mama nog een beetje blubberen ... hopelijk duurt die buikgriep niet te lang meer!
Bedankt allemaal alvast voor de beterschapswensen :o)

8 opmerkingen:

  1. Amai ik ben benieuwd! En wat een leuke puzzel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh, ik ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat! inderdaad erg ambitieus :) maar gaat vast goed komen.
    Wat een fantastische puzzel trouwens! mag ik vragen waar je die vandaan hebt getoverd?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een ambitie, ben benieuwd hoe het gaat aflopen, in elk geval veel succes ermee en ben zeker benieuwd naar de paspop!
    proficiat met die prachtige puzzel, goed gedaan meisjes.
    nog een dikke knuf voor jou en ons Payalleke en hopelijk is die vervelende buikgriep gauw voorbij.
    moeke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie stof benieuwd naar 't resultaat.
    Goed gedaan hoor van Payal dat ze dat stukje ontdekte.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi zeg!! En beterschap!! Ik weet niet hoe vaak je kunt stemmen, heb het eens gevraagd.. maar in ieder geval, bedankt! ;-) liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben al heel benieuwd naar het eindresultaat! Mooie puzzel, wat 'n werk! Chapeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow Sas! Ben zéér benieuwd naar het resultaat! Stofje lijkt erg mooi!
    Geen ambitie om op bestelling te werken?

    Nog veel 'plezier' met de blubberbuik!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie puzzel zeg!
    En sterkte met je buik (als het nog nodig is).
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen