dinsdag 1 november 2011

Fier op mezelf

Ik ben helemaal fier op mezelf!!!
Ik heb helemaal zelfenzelftig glasgordijnen gemaakt!
Een tijdje terug kreeg ik een stel glasgordijnen maar ze moesten wel nog aangepast worden.
Ik hoopte op mijn schoonmoeders goede hart maar helaas ... tijd hé, mensen met pensioen hebben dat niet ;o) ... en toen sloeg het noodlot toen en brak schoonma bij een ongeval met de fiets ribben en een sleutelbeen ...
Een jaar na datum lagen die dingen dus nog altijd te liggen.
Maar vandaag heb ik het gordijn voor aan de straatkant afgewerkt en 't is moooooooi :o) ben fier op mezelf! Nu die vanachter en die van boven ook nog :o)
Dat moest ik gewoon vertellen :o)

En dan moeten jullie eens gaan kijken naar deze:

Ik ontdekte dit shopke vandaag en die hebben MOOIE stofjes!!!
(en nee ik heb geen aandelen erin ;o)
Ben op een paar verliefd geworden ... voor ons Payal ... om vanalles mee te maken :o)

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je je gordijnen zelf kan maken!
    En ik moet je gelijk geven, Creadroom heeft prachtige stofjes. Ik heb ze even geleden ook aan mijn 'stoffen lijstje' toegevoegd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat, seg! Gordijnen, daar heb ik nog niet aan durven beginnen...
    Ik kwam vandaag ook bij creadroom terecht, ik vind hun stofjes ook zo mooi! 'k Ga er zeker en vast een shoppen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed hoor....gordijnen! hier hebben er een aantal ook nodig wat naai- en verstelaandacht nodig, maar ik heb de moed niet. En er zijn ook altijd leukere dingen te doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow zeg madam... ge blijft maar uitdagingen aangaan met succes ^_^
    Super!

    En die stoffensite ga ik ne keer gaan bekijken nu :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. goed van je !!!! als ik dat kan moet het jou zeker lukken !!!

    knuf

    BeantwoordenVerwijderen