zondag 1 januari 2012

Sfeerbeelden

Nog niet veel verteld over ons oudjaarsfeestje ...

't Was rustig, 't was gezellig, 't was lekker.
Wij houden niet zo van groot en luid :o) voor ons is met het gezin (mijn mams en paps, mijn broer en zijn vriendin en mijn meter) vieren genoeg.

Enkele sfeerbeelden:

mijn meter met haar twee metekinderen (ikzelf en ons Payal dus, meterschap in het kwadraat noemen ze dat :oD )
Payal kreeg lekkere zeepjes, cremekes ... plezant dat ze dat vond! Payal haar huid heeft best wel wat goede zorgen nodig, 't is niet van 'rap effe water over en afdrogen' en ze vindt het zo leuk om dan lekkere geurtjes te gebruiken hé, die heeft ze nu genoeg!


Ikzelf kreeg ook verzorgingsproducten ... tjah, Payal en ik zijn twee meisjes die houden van lekkere geurtjes en mijn meter is zo iemand die altijd de lekkerste en meest bijzondere geurtjes kan vinden :o)
Ik kreeg er van 'de witte engel' ... echt de moeite om eens te gaan zien!
Trouwens, ik kreeg mijn flesjes mooi verpakt in een hoedendoos die helemaal bij de stijl van mijn jurkje paste :oD

En daarmee kan ik naadloos overgaan op mijn jurkje :o) ... want ik wil er echt effe mee stoefen want het is zo mooi!

Dat is dat jurkje uit Ottobre Woman waar ik het hier al over had.
Ik ben er enorm enorm tevreden over!
De stof haalde ik bij Modecoupon in Sint-Niklaas en die valt echt heerlijk. Hij was wel wat moeilijker om te verwerken maar dat maakt zich dus goed in het draagcomfort (en het wassen, daarstraks in het wasmachien gegooid, uitgehaald en ge ziet het al bijna nie meer dat het in 't machien gezeten heeft).

Zo, genoeg lyrisch geweest over mijn jurkje ...

Ik wens jullie nog eens een gelukkig 2012!

5 opmerkingen:

  1. Gelukkig nieuwjaar! Geniet van jullie luchtjes & je mooie jurkje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. PS bovenstaand opmerking kwam van mij, stond verkeerd ingelogd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nondedomme, ik zat op de foto's de hele tijd naar dat kleedje te kijken en vroeg me serieus af is dat nu gekocht of zelfgemaakt... PRACHTIG, (schreeuw ik uit), ben dol op de kleur, ben dol op het modelleke, èn het staat u goed...
    Ferm gedaan. Fijn dat je het zo gezellig had met oudejaars!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt weer een prachtig kleed gemaakt !!! en het staat je beeldig zowel model als kleur!!

    Ik wens je ..... hetgeen jezelf het liefst zou willen .... mogen je dromen en wensen stilaan waarheid worden lieve vriendin ...

    knuf XXX

    BeantwoordenVerwijderen