donderdag 12 april 2012

Een Boleo


Tjah, hier moet ik niet veel woorden meer aan vuilmaken hé :o)
Ik maakte vandaag nog eens een Boleo volgens het alom bekende patroon van Van Katoen.

De stofjes had ik gekocht op het Stoffenspektakel in het najaar ... ze lagen hier dus al effe te wachten maar omdat ik morgen weer met Payal naar het ziekenhuis moet en ik haar beloning niet in mijn kleine handtasje krijg, besloot ik om eindelijk maar eens die Boleo te maken.

Ik zal hem de komende jaren nog wel vaker kunnen gebruiken want omwille van Payal haar vroegtijdige puberteit zal ze nu om de 3 maanden (tot ze ongeveer 11 jaar is) een inspuiting moeten krijgen ... geen lachertje want Payal heeft een panische angst van spuiten, lang leve het lachgas (daarom moeten we naar het ziekenhuis).

Hoe dan ook ... de Boleo ... lekker groot en veelzijdig en mijn eerste maaksel met eigen label :oD

12 opmerkingen:

  1. heel schoon stofke!!! veel sterkte met Payal, mss valt het wel mee ... we zijn ook bezig om onze dochter haar tandjes te laten verzorgen (in de dagkliniek van Leuven) onder invloed van lachgas, dat gaat echt super goe!!! verwen ze achteraf maar eens goe ;-) liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel sterkte morgen, ik zal aan jullie denken!
    Hopelijk wordt het op den duur minder erg voor haar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ojee, ik wens jullie sterkte morgen en de komende tijd...

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie tas in een schoon stofje!
    Veel succes! Hopelijk valt 't allemaal mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel sterkte morgen!!!
    En super tas!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooie tas! En ik hoop het meegevallen is voor Payal vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. sterkte en succes meid!!!!!

    trouwens in zo een mooie grote tas passen heel wat beloningen denk ik zo !!!!

    knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  8. erg mooi!
    ai ai prikjes.
    ik hoop dat het voor Payal beetje bij beetje minder erg zal worden.
    veel succes!
    liefs,
    kimberley

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is heel mooi geworden. Ik hoop dat ik binnenkort ook eens tijd heb om hem te maken. Het patroon heb ik al een hele tijd geleden gekocht.
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Many people argue that eating too many plants grown with
    commercial fertilizers or pesticides can cause health problems.

    So, I propose to you that you might want to consider doing your own organic gardening right in your own back yard.

    In some cases, the quantity of materials for making compost in the amounts
    desired (an annual layer 2 inches deep across the garden) cannot be obtained.


    Feel free to visit my blog; breaststroke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. They need to see doctor for some advices on how they can
    take control of their blood pressure. Known by Argentineans as Salta la Linda (Salta the Fair) this bustling city is a fine mix of the old
    and new, where European café culture and fine colonial architecture interacts daily
    with a central American flair for art and living; creating an ever-changing personality and
    identity for this entertaining city which, as of yet,
    has been little altered by the tourism wave. Her book doesn't just give a temporary quick fix, but provides all the information necessary for understanding, combating and ultimately curing yeast infection. Michael has done his stint and it should be left to rest. Her new Bluetooth Headset is obviously the latest model.

    my web site Phytomastigina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wash your curly hair at the very least two days in a
    week. Before you go for them, try products at
    Keranique for hair care. When one thinks of fungus, they don't generally associate it with the head or scalp, but the itching, burning scalp, rash or pimples on the scalp could very well be caused by a fungus, requiring antifungal shampoo to provide well needed relief to the symptoms.

    my weblog: hair products

    BeantwoordenVerwijderen