woensdag 4 april 2012

McCall's 7641

Het jurkje is af!!!


Jaja MiM (en anderen), ik beloof je een foto van mezelf erin na dit weekend :o). Voorlopig moeten jullie het nog met het jurkje op de pop stellen.

Het is dus de McCall's 7641, één van mijn echte vintage patroontjes.
De mouwtjes komen van een ander vintage patroontje, de Simplicity 6936. Het originele patroon was immers mouwloos maar ik heb al zoveel mouwloze jurkjes dat ik eens iets MET mouwen wou.
Het stofje is van het Stoffenspektakel van enkele weken terug!

Na de testjurk is deze dus ietsjes meer aangepast geworden maar dat zie je natuurlijk niet op de pop hé :o)

11 opmerkingen:

  1. Ik ben heel benieuwd hoe het je staat.
    Je hebt het in ieder geval weer netjes gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super, maar dat zei ik gisteren ook al geloof ik :))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi!!!! Ik verheug me op de foto! LOL! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed gedaan!!!!! ben nu wel benieuwd hoe of 'tie je staat :), houd met spanning je blog in de gaten. Groetjes, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi! Nu nog een showke geven he!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi, ben benieuwd hoe het je staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. andermaal een mooie en sjieke jurk !!!

    knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk retro. Ik ben benieuwd hoe hij staat! En dan lekker in de zon lopen straks ...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Amai amai, één van dees hebt ge lessen in schrijnwerkerij nodig om een nieuwe kleerkast ineen te timmeren =P
    Ik weet in elk geval naar wie ik moet gaan om wat tips&tricks te verkrijgen eens ik er zelf eens aan ga beginnen ^_^

    BeantwoordenVerwijderen