woensdag 18 september 2013

Gewonnen

Soms kan ik zo veel geluk hebben hé!
Zo won ik onlangs een bon van 100€ voor de stockverkoop van Hello Josephine.
Vorig weekend was het dan zover. De stockverkoop hier in Hasselt, gewoon in de Hazelaar vlak bij ons!!!

Dit was onze vangst:

Ziet ze er niet beeldig uit? De foto's doen de mooie kleedjes eigenlijk geen recht aan.
Onder het rokje heeft ze nog blauwe kousen ... voor onder het bruine jurkje moeten we nog eens kousen gaan kopen want de bruine die we nog liggen hadden zijn haar (weeral) te klein geworden.
Oh, en let niet op de rommel, we waren bezig met de zomerkleding in dozen te stoppen en de winterkleding uit te halen :o)

Denken jullie nog aan mijn give-away? Hij loopt nog tot 1 oktober!

2 opmerkingen:

  1. Wat hebben jullie toch een mooie dochter, ik weet het, ik zeg het steeds maar weer, maar dit kind straalt altijd zo mooi! Ze kan weer een tijdje vooruit (als ze niet te hard groeit), leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kleertjes en ze straalt inderdaad!
    Ik had ook willen gaan, maar ben er jammer genoeg niet geraakt. Was het de moeite?

    BeantwoordenVerwijderen