maandag 9 september 2013

Nieuwe maakseltjes

Goh zeg, ik blijf maar bezig! Ritstasjes, clutches, ...
Kijk maar:






Ik vond sleutelringen gewoon in de Brico!!! Zit ik al weken online te koekeloeren maar vond dan altijd de verzendkosten te hoog en nu had ik vanmorgen het schitterende idee om eens in de doe-het-zelf te gaan kijken ... succes, meteen 20 stuks gekocht! Kan ik even verder.

Alles staat ook op mijn facebook http://www.facebook.com/mamasava1 ... spijtig dat er nu niet echt veel marktjes meer zijn want ik heb echt zin om te gaan verkopen!!!

3 opmerkingen:

  1. Je hebt weer goed je best gedaan, het ziet er allemaal prima uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor! Waar de brico al niet goed voor i!s Liefs, Me

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toevallig kwam ik op je blog terecht en toen ik de naam Payal zag staan wist ik meteen weer wie je bent!
    Je maakt erg leuke dingen! Ga do door :-)
    Ik hoop dat alles goed gaat met jullie allemaal!
    Lieve groetjes Patricia x

    BeantwoordenVerwijderen