vrijdag 26 augustus 2011

Een stresszakje

Ah nee, een pennenzakje ... voor Payal ...
Wat heb ik daarop gevloekt!!! Vooral die hoekjes want ik moest natuurlijk persé de werkwijze van Oontje volgen die je niet achterlaat met flapjes in de pennenzak want om Oontje te citeren:
Waarom zouden uw bloedjes dan vrede moeten nemen met een imperfect exemplaar als hun moeder ook de perfectie kan nastreven?
Maar mensen lief wat heb ik GEVLOEKT op die hoekjes ... ik heb eerst 100 keer moeten lezen en kijken hoe ze überhaupt die hoekjes al maakte!

Hoe dan ook, ik mag me weer supermoeder wanen want mijn bloedje moet geen vrede nemen met flapjes in haar pennenzak en het leek wel alsof ze het wist want ze opende het zakje 'mama mag ik ook eens die rits open doen?' en zei meteen 'dat heb jij heel goed gedaan mama'.

bewijs: geen flapkes!

de buitenkant

met inhoud

het tevreden kind

de pennenzak in de boekentas samen met de brooddoos, de drinkbus en de koekjesdoos ... een overdaad aan roze ...

7 opmerkingen:

  1. heb net je leuke blog ontdekt, prachtig kind heb je daar! bij zo'n mooi bruin kleurtje horen van die prachtige kleurrijke stofkes! groetjes, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh, de pennenzak... die hoekjes zijn een ramp, hè, ik moet nog wat oefenen, want dat resultaat van u, dat lukt me nog nog....
    Prachtige kleurtjes trouwens, Kaatje mocht van mij geen roze, absoluut geen roze... Uiteindelijk vrees ik dat ze toch met de prinsessenkleur naar school gaat :-) We kijken het leven door de roze bril, hè :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeer mooie pennenzak heel mooie stofjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik wil er ook zo één !!!!!!!!!!!!!!!
    ik bewonder je talent met de dag meer en meer !!!
    knuf crea nicky

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi hi, je titel zegt genoeg. Maar je hebt dat zeer mooi gedaan, geheel assorti met de rest ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi! En een heel leuk stofje! Past perfect bij de boekentas!

    Ik heb deze werkwijze gehanteerd voor de hoekjes (de rest volgens Oontje):
    http://spiegelstiksels.blogspot.com/2011/08/de-pennenzak-voor-perfectionisten.html

    BeantwoordenVerwijderen