maandag 22 augustus 2011

Mijn Amy Butler-jurk

Eergisteren naar het verjaardagsfeest van schoonpapa mijn jurk meegenomen want ik had alles af behalve de zoom (ik kreeg van manlief geen half uurtje extra meer om hem af te maken *zucht*)
Na mijn jurk een keer of 5 aan en uit gedaan te hebben om hem aan iedereen te laten zien heb ik uiteindelijk besloten om hem toch maar, onafgewerkt, aan te houden :o)) ... Tante Paula zei me dat als ik de rafeltjes eraf knipte niemand het zou merken dat mijn zoom niet af was :o) ... 't viel uiteindelijk wel op maar iedereen was zo vol lof over mijn vakwerk dat die onafgewerkte zoom werd afgedaan als 'een klein detail'.

Vandaag heb ik dan maar snel de zoom afgewerkt en dit is het resultaat:

Even tussendoor: fotograaf van dienst ... Payal ... 6 jaar en tot vorig jaar nog nooit een fototoestel van dichtbij gezien :o)

De zijkant

De achterkant

Act Casual :o)

Strike a pose ... mocca wil er ook bij

Ik heb hem gemaakt volgens het patroon van Amy Butler dat ik afgelopen week besteld had.
Schoon hé? Normaal gezien hoort er ook een riempje bij maar ik vind het mooier zonder en ga morgen kijken of ik die lusjes toch niet weg kan doen zonder te veel te moeten prullen.
Mijn eerste jurk ooit ... ik ben heel fier op mezelf!

En dan nog even dit met jullie delen:
Ik heb vandaag weer wat kringloopschatjes gevonden!

Een gordijnstof met oosterse tekens (een tas in wording), een schotse ruit (een winterrok of een overgooier voor Payal), een gordijn van de Ikea (misschien een jurkje voor Payal en de voering van een tas of een piekeboe of zo), een T-shit met lange mouwen voor Payal en een prachtig houten doosje ...

... dat ondertussen al op mijn secretaire staat met mijn schaartje en wat prul :o)

Goh, ik ben toch echt wel een supermama hé :oD

3 opmerkingen:

  1. Amai, dat hebt ge ferm gedaan!!!! Staat u ook heel goed...
    En Payal: die wordt een ferme fotografe, seg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kleedje! Je staat er super mee...
    Dat stofje met die ruiten is heel mooi! Ideaal voor de winter die zal komen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig !!!
    je garderobe gaat ferm uitbreiden .... mss een extra kast kopen .... ??!!!
    knuf crea nicky

    BeantwoordenVerwijderen