woensdag 17 augustus 2011

Pukkels en Poppen

Het is weer zover ... Pukkelpop ... zowat in onze achtertuin ... nu ja, kilometertje in vogelvlucht maar voor een festival is dat in je achtertuin want ondanks al dat gedoe over decibels mogen we reeds nu genieten van een heerlijk gedreun ... en dan moet het festival nog beginnen, dit is maar de 'pré-party' ...

Hoe dan ook, de lange avonden zullen goed benut worden want vandaag is mijn bestelling van Bouillon de Couture toegekomen!!!
En welke patroontjes mag ik nu de mijne noemen?

Dit prachtige patroon van Amy Butler waar ik maar meteen aan begonnen ben!


Het patroontje dat ik MOEST hebben van Colette Patterns ... Crepe.
Hier wou ik aan beginnen maar ik heb moeten ontdekken dat ik van de stof die ik wou gebruiken niet genoeg in huis heb *snif* ... Ik ga dat stofje dus gebruiken voor de Amy Butler en voor deze zal ik dan een nieuwke moeten gaan zoeken hé!


En dan nog deze omdat ik hou van die japanse stijl. Ook hiervoor moet ik nog wat stof gaan scoren maar ik wil de versie met lange mouwen maken voor de winter dus ik heb nog wel wat tijd haha!

Ik weet dus wat doen de komende dagen! Laat de pukkels maar poppen :o) mijn naaimachine overstemt ze wel!

1 opmerking:

  1. Ik zal je troosten met te zeggen dat het 'maar' 3 dagen zijn. Wij hebben 10 dagen de Lokerse feesten op ons dak. Ook zalig zenne :-)
    En zo weer toffe patronen, jong!

    BeantwoordenVerwijderen