zondag 9 oktober 2011

Eens in je leven ...

... kan je zo eens iets doen wat je anders nooit kan doen.
Hoewel ik vermoed dat het bij ons niet bij één keer zal blijven!

Gisteren ...
heeft Payal ...
voor de eerste keer in haar leven ...
een kerkuiltje op haar hand gehad!!!

Schoon hé!

Manlief zijn nicht is samen met een valkenier ... nu zijn jullie allemaal jaloers hé ;o) ... en gisteren zijn wij eens op bezoek gegaan!

Marc heeft zijn Hera even laten vliegen aan de lijn ...

knap hé?

Hera mocht Payal niet vasthouden :o)

maar ernaar kijken gaat uiteraard wel ... ah, prachtig!

Nog een valkje ... ik durf er niet bijzetten wat voor valk het is want ik vrees dat ik blunders ga begaan dan :o)

naar is het geen prachtig beestje?
Ze hebben nog meer valken maar helaas zijn die foto's niet zo schitterend :o/

Nog een fotootje van Tosca

Payal vond het echt geweldig!

Ze kon Tosca zelfs aaien ... en echt waar, zo een uiltje is ongelooflijk zacht!!!

Dit gaan we zeker nog doen!!! Ik heb de hele namiddag naar die vogels zitten staren :o) mama even enthousiast als kind (misschien nog enthousiaster haha)

5 opmerkingen:

  1. haha nee het omslaghoesje was net twee minuten af:P
    haha ik denk dat het zo'n 20 minutjes heeft geduurd.
    liefs,
    kimberley

    BeantwoordenVerwijderen
  2. da zal Payal niet gauw vergeten! mocht ze er niet 1tje mee naar huis nemen? ;) groetjes, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hé dat is een leuke ervaring voor haar !!!! eentje idd om niet rap te vergeten!!!
    Schrik had ze duidelijk niet. Of lijkt dat maar zo ?

    knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He, bedankt voor je super leuke reactie op mijn blog.. Ik snap nu de hint ook, haha. Mooie beesten he die kerkuilen. en wat mijn tekeningen betreft, mocht ik ze ooit weggooien, wat wel niet het geval zal zijn, maar dan denk ik even aan jouw!

    Gr Brenda

    BeantwoordenVerwijderen