maandag 10 oktober 2011

Haken, haken dat kan ik goe!

Niet zoveel te vertellen vandaag.
Ik heb de hele ochtend zitten haken aan ... verrassing :o) ... iets voor Payal haar verjaardagstractatie op school.
Ik was eigenlijk van plan om een beetje te naaien maar ik stootte op een klein technisch probleem toen ik mijn patroonboekjes wou nemen ...

Heel vervelend ... gebeurt zo soms ineens dat je met geen stokken zo een boekje uit die mand krijgt ... ik vraag me af hoe dat komt.

Donderdagavond zullen jullie hopelijk kunnen zien wat ik voor Payal haar klasgenootjes aan het maken ben! Payal verjaart woensdag wel al maar ze doen pas vrijdag het feestje op school ... mama heeft dus nog even tijd :o)

Zijn er onder de ervaren haaksters dames die me kunnen zeggen hoe je dat doof gevoel in je duim kan voorkomen? Ik heb last van haakduim haha!!!

5 opmerkingen:

  1. hebt ge al s met een visje geprobeert om uw mandje "poes-vrij" te krijgen? veel haakplezier, we zijn benieuwd! & alvast ne super gelukkige hip hip hoera voor Payal!!! groetjes, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens je veel haakplezier! Ik ben benieuwd naar wat je maken zal. Alvast een gelukkige verjaardag voor Payal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Poeh, dapper zeg, haken voor een hele schoolklas! Ik haak graag, maar daar begin ik toch nog even niet aan! Geen wonder dat je daar last van je duim van krijgt. Ben benieuwd wat je aan het maken bent & alvast een fijne verjaardag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nu ben ik wel heel nieuwsgierig !!!
    vrijdag foto !!!!!

    knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat ben ik benieuwd naar je verrassing! En nee van een haakduim heb ik nog nooit last gehad ...

    BeantwoordenVerwijderen