vrijdag 14 oktober 2011

Planning

Het ballonnenproject is met succes afgesloten.
De cake was lekker en de ballonnetjes werden goed bevonden door de kindjes van de klas! Ik mag me weer met enige fierheid een goede moeder noemen :o)

Tussen de ballonnen ben ik stilaan beginnen haken voor herfst/halloween versiering. De komende dagen krijgen jullie het resultaat te zien!!!

En als dat af is?
Dan moet mama zich dringend een notebook-houder gaan maken voor haar A4schriftje ... je weet wel, met zo een pennenhoudertje en enkele elastieken om wat papiertjes achter te steken en misschien enkele vakjes om kaarten in te steken (de bankkaart en de klantenkaart van links en rechts) ... de voorzitster van het oudercomité moet toch een beetje in stijl naar de vergaderingen kunnen hé *kuch* *kuch*
En voor 6 november moet ik een jurkje af hebben voor de 80e verjaardag van mijn grootmoeder. 'k Ga de eerste keer met jersey werken dus kan er misschien best op tijd aan beginnen :oD.
Een rokje of twee voor Payal moet ook dringend van de band rollen want het kind kan echt geen maat 116 rokje meer aan ... het 'sletjesgehalte' is veel te hoog dan (ze loopt bijna met haar gat bloot dus).

Waarom zit ik hier nog te bloggen??? Werken nondedju!!!
En voor wie minder werk heeft ... check mijn give-away pagina effe, der zijn weer een aantal hele leuke sites bijgekomen!

2 opmerkingen:

  1. Drukke tijden dus... Ik ben wel al benieuwd naar al die creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waarom je zit te bloggen ... omdat het zo verslavend is! Succes.

    BeantwoordenVerwijderen