maandag 12 december 2011

Jurkje, Jas en Experimentele fotografie

Jaja ... ik heb nog eens iets te showen :o)
Laat ik maar meteen beginnen met de tentoonstelling van de foto's die mijn kleine fotograaf gemaakt heeft :o)
(Payal noch ikzelf zijn verantwoordelijk voor de prestaties van zowel fotograaf als model)

Allereerst: De Oolong van Colette Patterns
Die begon als dit 'ambitieuze project' en om eerlijk te zijn, ik vind hem goed geslaagd!


Ja, ik ben best tevreden! Nu zou ik nog een mooi patroonje (en stofje) moeten hebben voor zo een kort vestje erop en ik ben helemaal klaar voor kerst!!!

En dan ... de Jas (met hoofdletter J inderdaad).
Hij is nog niet helemaal af. De voering moet nog afgewerkt worden (aan de onderkant nog aan de jas vastgemaakt worden en aan de mouwen nog volledig afgewerkt worden), de knopen moeten nog aangenaaid en ... hmz, ik denk dat dat het zowat is ...


zie mijn gat er dik uit in deze jas?

mijn allerliefste echtgenoot zegt van wel :o) ... allé nee, hij zegt het op een andere manier ... in deze jas heb ik tenminste een kont ...

Een kleine edit: De jas is gemaakt volgens patroon V8346 van Vogue:


Oh ja ... en dit ...

... is wat je krijgt als noch fotograaf, noch model willen meewerken :o) ... op alle andere foto's deed de fotograaf tenminste nog haar best ;o)

13 opmerkingen:

  1. Je hebt daar nogal een fotografe in huis. Ze heeft duidelijk talent!
    Heel mooi kleedje en jas! Mag ik vragen welk patroontje je voor de jas hebt gebruikt? Is hij moeilijk om te maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amaai ,helemaal in nieuw,knap gedaan..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat mooi! Jij maakt wel serieuze projecten seg, zal wel zijn dat jij er langer aan zit! Ferm gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Woww, wat een mooie jurk en ja jouw JAS...dat heb ik al eens eerder vermeld, die vind ik SUPERMOOI ....

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lijkt alsof het model en de fotograaf veel plezier gehad hebben. Mooie jas en jurk, prima werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijke foto's ! en je jurk en jas zien er super uit! Knap hoor ik durf zo'n project niet snel aan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, jij hebt gouden vingertjes! Wat een prachtig kleedje. het is roze toch? Dat kan je best hebben trouwens met je blanke huid. Staat mooi.

    Helemaal geen dikke gat :-) Hoe kom je erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw!!!!!!!!!!!!!!! schitterend !!!!!
    ik heb zo het vermoeden dat jij klaar bent voor het beroep van kledingmaakster !!!! je maakt echt prachtige dingen !!!!

    knuf

    één vraagje ? jij een dik gat? dan moet ik mijn bril eens boven halen .... want ik zie er geen !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het jurkje staat prachtig. Mooie kleur ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha ha, jullie hadden lol met het trekken van de foto's geloof ik ... En wat heb je mooi werk geleverd! Super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. waw, echt supermooi! Mag ik het patroon van de jas eens lenen zodra ik plaats heb om mijn naaimachien te gebruiken? (lees nog een jaar of 2 eer dat het geval is :D )

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De foto's zijn super, zo leuk om te zien ;-))
    ik vind de jas schitterend, ook de jurk is mooi, hoe doen jullie dat toch? ik heb geen verstand van naaien...je kan op de jurk ook een leuk vestje breien?? (kan ik ook niet, hoor, moet het toch is oefenen...)

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen