maandag 19 december 2011

Leuke nieuwtjes

't Was vandaag een dag met leuke nieuwtjes!

Laat ik maar beginnen met wat eerst kwam ... mijn schoonzusje is bevallen van een zoontje, Daan.
Ik ben meteen begonnen aan de kraamcadeautjes ... ik had immers wel een vermoeden van geslacht maar helemaal zeker was ik niet :o)
Nu dus wel en hier is een sneak peek van wat ik aan het maken ben:



Leuk? Mooi? Jaja, jullie moeten nog wachten tot het bij de mama en baby is voor ik het hier allemaal laat zien :o)

Deze namiddag kondigde een tweede verrassing zich aan ...

ja :o)
mijn allerliefste schat heeft helemaal in het geheim zonder mijn medeweten ...

het boek van Colette besteld!!!!
IS HIJ NIET LIEF???
Ik heb het al ingekeken ... het is echt een GOED boek! Super gewoon wat er in staat!!! Ik ben helemaal blij blij blij!!!

En nu? Nu ga ik ... nog wat haken, nog wat naaien en wat genieten van mijn mooie nieuwe boek!

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je nieuwe neefje! Mooie naam: kort en krachtg!

    Ik ben benieuwd wat het bij elkaar wordt, dat cadeautje. Lieverd is die man van jou. Zo leuk hè - verrassingen. ( ik reageer nog op mailtje - was er blij mee)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve man heb jij......
    En gefeliciteerd met je neefje Daan. (veelgebruikte afkorting van mijn naam
    groetjes DAnielle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier met je boek, heel leuk zo verrast worden en gefeliciteerd met de geboorte van je neefje!

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schat heb jij in huis zeg!!

    Gefeliciteerd met kleine Daan! Vorige week is mijn neefje Daan 1 jaar geworden!

    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen