zaterdag 3 december 2011

Sinterklaas

Ogen gelijk schotelkes vanmorgen toen Payal dit ontdekte:

een pop, 3 tasjes met verzorgingsmateriaal, eten en drinken voor de pop, twee spelletjes, een boek van Geronimo Stilton, een puzzel, 2 knutselsets en een hoop stickervellen en een slee ... genoeg? teveel? ik laat het aan u over :o)

Payal vond het alleszinds geweldig!


Het ontbijt op sinterklaasdag mag ook al eens wat lossen ... een paar sneetjes brood op een bordje en een chocolade manneke.

Payal is zeer tevreden en ... ze is zelfs in een gulle bui :o) het is tijd volgens haar om de spullen waar zij te groot voor geworden is weg te gaan geven :oD.
Goed hé?


Het was wel een beetje een dubbele dag. Vanmorgen moest ik terug naar de dierenarts voor de uitslag van Bisquit haar bloed en helaas ... het is echt niet goed. De pillen voor de schildklier moeten verhoogd en dat niet alleen ... de nierfunctie was zeer slecht :o(. Bisquit moet nu speciale voeding krijgen ...

Eerlijk waar, ik heb het er moeilijk mee. Ons Bicky is al 14 jaar bij ons, in '96 hebben Jan en ik elkaar leren kennen en in '97 zijn we gaan samenwonen en is ons Bisquitje bij ons gekomen ... ik zit hier echt met tranen in mijn ogen dit te typen, ik wil ons Bicky echt nog niet afgeven.
Ik hou me vast aan het feit dat Bicky wel nog goed eet ... ze is altijd gek geweest op eten :o). De dierenarts zei dat katten met nierproblemen ook slechte eters worden maar daar heeft die van ons dus nog geen last van :o)

Ach ja, we zullen onze muis nog maar wat in de watten leggen :o)

5 opmerkingen:

  1. na al die schone & leuke berichten zo'n droevig verhaal, k krijg er hier ook kippevel van ... probeer toch nog maar samen zoveel mogelijk van haar te genieten & haar nog lekker te verwennen! liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een heerlijk sinterklaasfestijn voor Payal... Teveel? Nee hoor, kan nooit genoeg voor de kinderen :-)
    Verzorg Bisquit maar dubbel en dik en verwen hem maar goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW er loopt daar een "lucky lady Payal" rond in uw woonst. Zoveel lekkers en zoveel leuke dingen. Spijtig te horen van Bisquit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. idd tegenstrijdige gevoelens ... joepie voor Payal !!! haar dag kan niet meer stuk ... jammer voor Bisquit .....

    knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach wat sneu om te lezen over Bisquit. Vreselijk als je kat ziek is. Verwen haar maar goed. Knuffels van Beau en Belle!

    Die Payal is verwend door de Sint!

    Groet,
    Mrs Busy

    BeantwoordenVerwijderen