zaterdag 25 februari 2012

Tussendoor nog een jurkje

't Is een beetje een zootje met haar paarse t-shirt aan, haar groene haarband en haar gele oorbellen ... maar het gaat hem om het jurkje ...



Heel lichtroze vanboven en een vrolijk gebloemd vanonder. In 't echt zijn de kleuren mooier en levendiger hoor.
Ik moet alleen nog de schouderbandjes achteraan vastmaken (die zitten nu vast met mijn supermooie speldjes :o)) en de zoom erin maken en Payal heeft weer een zomerjurkje bij in haar kast!

Het jurkje werd gemaakt volgens het patroontje 9694 van Burda.

Voor mezelf ligt er ondertussen ook weer iets half geknipt klaar ... ik had een andere vintage jurk op het oog maar ik had het patroon al een deel hertekend en in proefstof gemaakt en de voorkant is prachtig maar ik krijg de achterkant maar niet goed ... groemel en veel frustratie dus ... ik maak voorlopig maar iets anders

8 opmerkingen:

  1. vrolijke kleurtjes weeral, t zal plezant zijn als t eindelijk weer lente is! liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het staat haar geweldig en zo te zien vindt ze hem zelf ook super!
    En nu maar hopen dat ze niet al te hard gaat groeien door al die heerlijke groente en fruit die jullie aan het verbouwen zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat staan die kleuren haar goed! Ik geloof dat het een lange zomer moet worden, als ze alle jurken moet dragen :) Mooi hoor! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ow, wat een lief zomerjurkje! Laat de zon maar lekker gaan schijnen... Ik ben er aan toe, de opruimwoede is zelfs al toegeslagen in huize Pollewop :)

    Succes met je vintage jurkje, met zulke creatieve genen komt het vast goed!

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk!

    Lekkere frisse kleuren!

    Je bent lekker vroeg, laat de zomer maar komen!

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen