dinsdag 7 februari 2012

Weer een zomerjurkje af!


Vandaag werkte ik dit jurkje van Colette Patterns af.
Het gaat om de Pastille Dress uit haar boek (degene die op de cover staat ook :o)):


Het is een leuk en mooi jurkje geworden maar het fotografeert zeer slecht ... en eigenlijk moet het eerst gewassen worden. De stof is immers een 'kreukelstofje' dat ik voor het naaien heb moeten strijken maar dat hopelijk met het wassen zijn kreukel terugkrijgt :o)
Ik beloof jullie plechtig dat jullie er nog eens een mooie foto van krijgen :o)

Hoe dan ook, weer eentje om toe te voegen aan mijn zomergarderobe!

13 opmerkingen:

  1. ik ga mijn maten doorsturen ..... jouw kast zit reeds overvol ... de mijne ... hahahahaha
    knap gedaan !!!
    je gaat er chique bijlopen de volgende zomer ...
    trouwens dat de zon maar rap terugkomt !!!! ik ben de ijskou kotsbeu !!!!

    knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij hebt extra garderobe kasten nodig! Je gaat echt als een speer.
    Wat zal dit jurkje je mooi staan! Mooie halsuitsnijding heeft het ook. Een heel mooi model.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan! En amai, je gaat nogal vooruit met spullen maken zeg...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ijver, je bent zo klaar voor de zomer, en dat terwijl de sneeuw er nog ligt, leuk hoor! Ik kan nog aan niets anders denken dan aan warme gehaakte rokjes enzo :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! En vind jouw kleur mooier dan die op de omslag. Nu maar hopen dat we een goed zomer gaan krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat mooi, ik houd zó van deze modelletjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij kunt de zomer wel tegemoet met je kleedjes! nu mag die zomer ook komen, vind ik...knap gedaan!

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Terwijl ik nog een warme sjaal zit te haken, ben jij al druk met je zomergarderobe. Mooi hoor. En je kunt er alvast maar klaar voor zijn.
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. idd zoals velen hier zeggen: uw kast zit vol, wanneer begint ge aan bestellingen? ^_^

    Wou dat ik het ook kon om zo'n mooie kleedjes te maken. Je gaat er nogal hard tegenaan zeg! Super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik begrijp nu waarom Nicky Vankets op het faillissement afstevent. Modehuis Saskia wordt stilaan moordende concurrentie daar in Limburg :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prima gedaan hoor, ik vind die hals heel mooi
    Straks moet je een grotere kleerkast kopen als je in dat tempo doorgaat. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weeral zo mooi! Bravo! Enneuh met kleedjes is het net als met schoenen : je kan er geen genoeg hebben :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. super!!!, mooi hoor, je garderobe is serieus aan het uitbreiden! Ik durf nog steeds niets voor mezelf te maken...

    BeantwoordenVerwijderen