woensdag 25 januari 2012

Uitslag Give Away

Hier ben ik dan met de uitslag van de Give-Away!

Ik had jullie graag een mooi verslagje geschreven van hoe Mocca de winnaars koos maar helaas ...
Eerst kreeg ik deze blik:

de 'wat moet dat, wat is dat, wat wil je van mij?'-blik

Gevolgd door:

de 'ach mens, trek zelf een lotje, ik lig te slapen'-houding

Uiteindelijk eindigde ik, nadat ik alle papiertjes onder Mocca uit gepulkt had, dus met mijn lotjes aan tafel om zelf eentje te trekken.
Ik vond het alvast zeer spannend :o)

En de winnaars zijn:
Voor het eerste pakketje, de patroontjes: Ienemiene !!!
Voor het tweede pakketje, de stofjes: Kaatje van Kaatje's verhaaltjes !!!

Mailen jullie me je adres door (mijn mailadres vinden jullie rechtsboven), dan kan ik de pakjes op de post doen!

En voor wie niet gewonnen heeft ... niet getreurd, er komen nog wel give-aways :oD

16 opmerkingen:

  1. dat meent ge niet!!! HOERAAAAAAAAAAAAA!!! (ben blij, merkt ge 't?)
    Ik stuur u meteen een mailke....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dames van harte hoor en jij bedankt voor de verloting!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben veel te onhandig eh Saskia. Volgende giveaway iets wat kant en klaar is alstublieft. Hahahahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan.. En wat een heerlijk poesebeest! Lijkt mijn Snoesje wel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Saskia,
    Wat jammer dat ik niet gewonnen heb, maar natuurlijk de winnaars gefeliciteerd.
    Door mijn vakantie heb ik de laatste weken geen blogs gelezen, maar nu heb ik bij jou weer even goed rondgekeken. Wat een leuke nieuwtjes allemaal. Vooral die patronen en dat jurkje voor Payal. Wat kun je daar gelukkig van worden, hè? Heerlijk!
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat aan de winnende dames!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Katten kunnen toch zo heerlijk tegendraads doen hè ^_^

    En een dikke proficiat aan de winnaars!! En dan is het wachten op de resultaten van de gewonnen materialen =)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd! leuke poes hoor. Die ogen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat dames! Die zalig, luie katten toch hé ;)

    BeantwoordenVerwijderen