maandag 5 maart 2012

Geluk bij een ongeluk

Een tijd geleden kwam mijn nieuwe fototoestelletje hard in aanraking met de grond. Enorm balen!!! Ik had hem nog maar een paar maanden ervoor gekregen van mijn mams en paps omdat die het zielig vonden dat mijn toestelletje telkens zo een doodsgereutel voortbracht ...
Enkele maanden later maakte mijn nieuwe toestel dus hetzelfde geluid en dat niet alleen ... na het vochtige, koude weer waarin toch ook fotot's moeten getrokken worden deed hij helemaal raar :o/

Afgelopen weekend kregen mijn mams en paps weer zo een medelijden met me dat ze me nog maar eens gesponsord hebben :o) en hier komt dan het geluk bij het ongeluk want ik heb nu voor een Olympus gekozen (de Nikon die ik had vonden we alleen in een vreselijk mosterdgeel) en die kan de leukste dingen!!!!

Zo kan hij schetsen maken :


Hij maakt ook terug mooi foto's van dichtbij:

van de nieuwe oorbelletjes van Payal bijvoorbeeld :o)

Maar vooral is hij zo gemakkelijk in gebruik dat ik met enkele klikjes hem de mooiste macro-opnames kan laten maken van mijn nieuwste creaties!




Oly en ik zijn ondertussen goeie vriendjes dus :o)

Volgende opdracht voor mezelf is nu een lekker zacht, warm jasje voor hem te maken zodat hij lekker lang mijn vriendje kan blijven!

9 opmerkingen:

  1. En niet kennis laten maken met de grond hè ;-)
    Veel plezier er mee!
    Erg lief van je ouders trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier met je nieuw toestel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hou hem nu weg van de grond hoor!!! heel veel plezier met je nieuwe toestel!

    Fijne week!
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wow, je close-upjes zijn geweldig !
    Ik heb ook een handig cameraatje maar ben toch niet echt tevreden over de beeldkwaliteit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief van je ouders zeg!!
    Maarre niet nog een keer laten vallen he!!
    Een olympus kan daar ook niet tegen weet ik uit ervaring!!
    Een laptop trouwens ook niet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt lief van je paps en mams!!!!!
    Oly maakt zijn naam nu al waar. Leuke fotooooos!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super !!!! zowel je toestel als je juwelen !!! fijn dat je terug inspiratie gevonden hebt !!!!

    knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zulke sponsors zijn goud waard ;) Mooie foto's en prachtige zelfgemaakte roosjes Saskia! Maak je die oorbelletjes van fimo? Echt heel schattig.

    Veel fotoplezier :)

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh! Wat fijn! Ik hoor dat het een super toestel is! Misschien ook een bandje voor om de arm maken, want hij stuitert niet zo goed terug als ie de grond raakt... :P Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen