woensdag 27 juli 2011

Creative Mummy en haar WIP (work in progress)

Ik verklap het nog niet! Oh nee :o) maar ... hier zijn enkele beelden van mijn WIP.

Gisteren had ik mijn patroon getekend (nu ja, patroon ...) en de stof geknipt.


En vandaag heb ik genaaid!

eerste onderdeel is af (ok, draadjes nog instoppen maar dan is't af :o))

nog een onderdeeltje :o)

alle onderdeeltjes netjes bij elkaar, opgeruimd en klaar voor morgen!

Ik vroeg me trouwens al vaker af ... in de handel heb je van die dingen die een beetje lijken op een overmaatse witte lippenstift en dienen om je strijkijzer te reinigen ...
Waarom?
Ik heb het antwoord gevonden denk ik :o)
Sommige mensen *kuch* werken al eens wat chaotisch waardoor ze al eens hun lintmeter onder hun strijkijzer krijgen ... en dan moet je natuurlijk de zool proper maken! Simpel toch hé? Nu moet ik me nog zo een stick kopen.

Ondertussen zorgt septa ervoor wat ik mijn lintmeter niet meer verder mishandel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten