maandag 25 juli 2011

Yummy Creative Mummy laat weer wat zien

Geen idee wat me vandaag scheelde maar ben opgestaan zo duizelig als wat en heb een halve dag rondgezwalpt als een zatlap.

Toch ben ik vanmorgen, zwalpend, mijn moestuin in getrokken om volgende oogst binnen te halen:

300g boontjes en een deel kerstomaatjes :o)

Toen namiddag de duizeligheid iets minder was heb ik mijn haakprojectje van de afgelopen dagen afgewerkt!
Mijn partner-in-creativity ...

zo zag hij er gisteren nog uit

En vandaag ...

ziet hij er zo uit!!!
Schattig hé?

Hij heeft wel een kleine handicap ...

yup ... slechts zeven pootjes ... een septapus dus in plaats van een octopus ... ik steek het op de duizelingen :o)

Maar ... hij is sowiezo bijzonder want ...

niet alleen heeft hij een speldenhoofdje maar ook 3 mag(neet)ische pootjes!

Schattig hé :o)
De basis van mijn kleine septapus komt uit het boekje 'Lieve knuffels zelf haken' en in drie van zijn pootjes heb ik helemaal vanvoor magneetjes geduwd!

Mijn septapus en ik zijn klaar voor het volgende project!

1 opmerking:

  1. Ik ben ook duizelig, maar ik weet waarvan :-D
    En die octopus (aller, septopus) is ZOOOOOO mooi zeg :)

    BeantwoordenVerwijderen