zondag 24 juli 2011

Mama showt stofjes!

Met trots show ik mijn nieuwe aanwinst!

stofjes gekocht vrijdag op de markt in Maastricht bij Wilms ... ik moest me inhouden of ik had het hele kraam mee!


nog twee stoffen van de markt in Maastricht! Een superkoopje! Zulke zware stoffen voor maar 2 euro per meter!!!
(de kat heb ik niet van de markt :o) die woonde hier al)


stofjes die ik vrijdag gekocht heb bij Limbutex (Genk)


En dan enkele beelden van mijn eerste 'project':

aftekenen op stof


hoezo jij wil hier knippen???


En dit is het geworden: een 'voering' voor mijn wollebollenmand :o)

't Is niet veel maar vind dat het me toch netjes gelukt is!

Ben vandaag trouwens begonnen met het denkwerk van een nieuw project ... serieus denkwerk hoor! Met tekeningen en al! Later meer!

2 opmerkingen:

  1. amai, gij gaat er serieus tegenaan... De voering in de mand is heel mooi geworden... En de stofkes zien er prachtig uit...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaaw, zie nu pas dat je een naaimachine kocht!!! Je bent direct aan de naai gelagen, zie ik! TOF!

    BeantwoordenVerwijderen