woensdag 6 juli 2011

Garden Mummy heeft een moestuin(tje)



Al enkele jaren heb ik een moestuintje ... het is het enige waar ik echt van hou aan mijn tuin want het 'gras' is meer onkruid en mos dan iets anders ...

Maar mijn moestuintje daar hou ik van ...
Elk jaar opnieuw ligt daar dat stukje grond, uitgeput van de winter ... en elk jaar opnieuw tegen de zomer is het een klein stukje wonderland.

Genieten jullie even mee van mijn kleine ontdekkingstocht vandaag?


boontjes in wording


een klein experiment ... ik was wat mung bonen kiemen uit het oog verloren en heb ze dan maar in de grond gestopt ... van de 6 zijn er 3 aan het groeien geslagen ... geen idee of het iets zal worden want ze zaten vrij laat in de grond maar wie weet ...


onder elk blad een schat :o)


Een kleine ontdekking ... een paars hartje in mijn thaise basilicum :o) prachtig hé?

En sinds dit jaar staat in het hoekje van mijn tuin deze stam ... lag al enkele jaren in de tuin rond te slingeren en aan het begin van de lente heb ik hem maar opzij gezet om tot de ontdekking te komen dat hij eigenlijk een knoestengezicht heeft :o)



Als ik nu tuinier dan praat ik wel eens met mijn knoest en volgens mij ... houdt hij ook wel van onze moestuin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten