woensdag 3 augustus 2011

Creative Mummy doet Piekeboe!

Rotweer = creaweer ... en vandaag was het weer rotweer!

De handleiding van eloleo volgend heb ik mijn eerste (van vele vermoed ik) piekeboe gemaakt! Zonder knoop voorlopig want die is nog onderweg :o)

zo ziet hij er uitgevouwen uit


en zo dichtgevouwen

Ik vond het heel leuk om hem te maken!
Volgens Eloleo is het moeilijkste het elastiekje instikken maar daar heb ik dus echt geen enkel probleem mee gehad.
Ik heb een haarelastiekje gebruikt en het goed vastgespeld en 't ging vanzelf! Het 'rustieke' stikken was wat moeilijker voor me want ik ben nogal een pietje-precies :o)
Het moeilijkste vond ik wel het binnenstebuiten keren van de schouderlinten ... na 20 minuten vloeken kwam ik echter op een combinatie breinaald/elastiek uit en toen ging het gelijk van't niets!

Was weer een superleuk projectje!

En nu gaan mijn piekeboe en ik op de mat liggen wachten op de partij knopen die ik supergoedkoop op de kop heb kunnen tikken! Daar zit zeker en vast de perfecte knoop bij om mijn eerste piekeboe af te werken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten