maandag 15 augustus 2011

De foto's van mijn leuke werkplek

Na een nachtje onrustig slapen (de creatieve beestjes wouden aan de slag gaan op mijn nieuwe secretaire) kan ik jullie nu met trots een blik gunnen op mijn heerlijke werkplaatsje!

groot genoeg om mijn naaimachine op te zetten en ermee te werken (heb ik al uitgetest ondertussen :o))



met veel leuke vakjes en laatjes om mijn kleine prulletjes op te bergen!


en plaats voor Biscuit om te zitten ... ik was duidelijk te laat met het dichtschuiven van het rolluik :o))


En ook mijn kopje chocolademelk, mijn cupcake en mijn yogi-man hebben er een mooi plaatsje op!
De cupcake en het tasje chocomelk komen trouwens weer uit mijn vertrouwde boekje: 'Lieve knuffels zelf haken'. In het boekje zijn het trouwens een cappuccino en een cupcakeje maar ik heb het beige garen door bruin garen vervangen omdat ik liever een warme choco wou maken :o).

En terwijl ik dit schrijf zit in aan mijn laptopje ... ook op mijn secretaire!

Dus ... wie helemaal jaloers is nu en ook wel zo een prachtding wil hebben ... hou zeker de site van dantiekske op kapaza in het oog! Hij wist me te vertellen dat hij nog wel meer van die mooie secretaires zou hebben in de toekomst en je mag van mij aannemen dat hij zeker te vertrouwen is!

En nu ga ik verder genieten van mijn plekje!
Laat de creatieve sappen nu maar vloeien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten