dinsdag 2 augustus 2011

Creative Mummy ontcijfert noedelsoep

Ik heb me eraan gewaagd en ik heb een turnzakje gemaakt voor Payal volgens deze beschrijving van Noodlehead.
Toen ik ze de eerste keer las had ik wel wat schrik maar goed ... zij heet noodlehead (noedelhoofd vrij vertaald) en in mijn hoofd zitten ook noedels, 't is weliswaar meer noedelsoep met kip maar ... noedel+noedel, dat moet goedkomen!

Ik heb eerst de hele werkbeschrijving in 't nederlands uitgeschreven, met leuke tekeningetjes en al :o) patronen hoeven niet duf te zijn!
Eens ik dat gedaan had heb ik letterlijk stap voor stap de werkbeschrijving gevolgd en ...

Jawel! U ziet het goed! 't Is gelukt!
De rits zit er ook netjes in (al zeg ik het zelf) en het moeilijkste was echt gewoon die twee stomme lusjes voor aan de zijkant binnenstebuiten trekken!

Ik heb wel één aanpassing aan de hele boel gemaakt.
Ik heb, na het binnenstebuiten keren van de hele zak door het gat in de voering, over de hele breedte de voering aan de naad van de buitenzak vastgestikt, zo blijft de voering goed zitten in de zak.

Vanavond nog het koord erin gezet en zo zal het er dus uit zien als onze meid met haar turnzakje over straat loopt!


Weer een projectje afgewerkt!
I love my sewingmachine!

1 opmerking: