dinsdag 30 augustus 2011

Suikerfeest

Vandaag is het suikerfeest bij de Moslims en dus ook bij onze Marokkaanse buren ... en wij hebben mogen meegenieten!!!

Marokkaanse pannekoekjes, lekkere zoetigheden en verse muntthee :o) en dat allemaal nog voor de middag haha!!! Er zat zo een driehoekig koekje bij met van dat filodeeg rond en mmmmmmmmmmjam mjam ... buurvrouw heeft me beloofd dat ze me ze leert maken :o)
Vanmorgen rook het al heerlijk buiten van alle geuren die uit haar keuken kwamen gedreven ... ondanks het koude weer waande ik me toch even in zonniger oorden.

Voor de rest niet veel gedaan vandaag ... een vervelende migraine heeft me de hele dag achtervolgd. Morgen de laatste dag vakantie, hopelijk wordt het een beetje mooier weer en is mijn hoofdpijn weg, dan kunnen we nog een laatste keer gaan picknicken!

3 opmerkingen:

  1. Wij hebben ook Marokkaanse geburen. En ook zo vriendelijk en gastvrij.
    Wij zijn vanmiddag ook gaan picknikken. En geloof;'t was echt koud!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. amai dat is echt genieten van "exotische" gerechten ... fijn dat ze je dingen wil aanleren!!
    alleen jammer van je hoofdpijn!!!
    knuf crea nicky

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooo Marokkaanse koekjes zijn zooo lekker !
    normaal krijgt man lief ze mee van zijn mensen maar hij heeft nu verlof jammer dus nu geen koekjes voor ons :( .

    BeantwoordenVerwijderen