donderdag 22 september 2011

Back in business



Yup, we zijn weer 'helemaal' genezen.
Op creatieve uitspattingen gaan jullie helaas nog even moeten wachten want door de verhuis van grootbom en mijn ziekte heb ik nu een beetje een verwaarloosd huishouden. Vandaag heb ik al gepoetst en 5 manden was weggewerkt dus ik begin stilaan bij te raken :o)
Hopelijk ben ik helemaal bij tegen zondag ... dan vieren ventje en ik onze 13e huwelijksverjaardag. We hebben nog geen plannen maar 't belooft mooi weer te worden dus we kunnen alle kanten uit :o)

Ons Payal gaat trouwens sinds vorige week schermen op woensdag en die anderhalf uur dat ik daar zit zijn haakuurtjes geworden. Het resultaat zien jullie spoedig!

Bedankt voor de beterschapswensen, ze hebben duidelijk geholpen!

1 opmerking:

  1. fantastisch dat ge trug zijt! dan hebt ge tijd gehad om veel plannen te maken, we zijn benieuwd ;-) groetjes, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen