maandag 5 september 2011

Makkelijke keuze

Zeg nu zelf ... welke zou jij kiezen als je centjes mee naar school zou moeten nemen?

De linkse? Mijn spruit ook ...
Helaas had mama dit weekend met dat hele weckpottengedoe niet veel tijd gehad om een piramidetasje te maken dus moest spruit het vanmorgen stellen met het rechtse tasje.

Maar ...
Omdat Payal sinds vandaag met de schoolbus naar huis komt had ik een uurtje extra (tussen het appelmoes en draadjeskip maken) en heb ik me dan maar aan het naaien gezet.
Resultaat: een schattig piramidetasje à la Eloleo op het Leuvense Stiksel


Kind blij, mama blij ...
En nu mag mama genieten van wat rust met ...

... een pot munttthee, een potje versgemaakte appelmoes, een koek en een bedenkelijk kijkende mocca :o)
Decadent hé?

3 opmerkingen:

  1. mooi piramide-ke! Je bent al flink aan de slag gegaan zie ik ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig pyramide-tasje! Ik zou ook weten welk kiezen hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zeg, z'on pyramidetasje :)

    En heerlijk he z'on (klein) rustmomentje voor jezelf..

    BeantwoordenVerwijderen