donderdag 8 september 2011

Mijn Zipina-sjakosh

Ik wou graag een tas maken als deze (wil je weten hoe die gemaakt wordt, klik op de foto) ... met een rits want ik heb toch graag dat de inhoud van mijn tas niet door heel de wagen uit vliegt als ik ze erin mik:

Maar ik vond de Memina-tas van Eloleo ook zo leuk uitzien!

En ik kon niet kiezen ... helemaal niet ...
2 tassen maken dan maar? Ja maar ... de memina is wat klein (hij is dan ook voor kleine meisjes bedoeld en ik ben een hele madam) ... en het ritsgedeelte van die andere is wel leuk maar voor de rest vond ik em maar bleh ...

En toen had ik eergisteren een semi-slapeloze nacht ... en werd er in gedachten een nieuwe tas geboren. Na veel gevloek en geploeter is uiteindelijk deze sjakosh geboren!


Vanonder is ze Memina, vanboven is ze recessed zipper bag en de schouderband is gewoon zoals ik em makkelijk vind.

Wat vinden jullie ervan? Ik heb em maar Zipina gedoopt :o) zip van de zipper en ina van de Memina :o)

3 opmerkingen:

  1. Een eigen creatie dus! Maar wel heel mooi! Prachtige tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welnu, die slapeloze nacht gevuld met piekeren..heeft wel een prachtig resultaat als gevolg gehad...een eigen creatie..en wat voor èèn!

    Supermooie tas heb je gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen