zaterdag 10 september 2011

Bijwerken

Gisterenavond heb ik eens wat onafgewerkte projectjes afgewerkt.
Iedereen kent dat wel hé, je maakt vanalles en soms blijft dan eens iets liggen voor een 'finishing-touch' ...

Ik had zo drie dingen liggen ... eentje lag er nog maar een maand of 2, eentje lag er al bijna een jaar en eentje ... lag al meer dan anderhalf jaar te wachten! Tijd dus voor actie!

De winnaar voor het langste wachten: deze sjaal voor Payal!

reeds aan begonnen eind 2009 en nu EINDELIJK afgeraakt. Hij had nog enkele losse draadjes die moesten ingestoken worden ... Dat is nu in orde! Payal heeft een fluffy sjaal voor als het koud wordt!

Dan de runner-up. Iets minder dan een jaar gewacht op afwerking: zetelsloefen voor Payal!

Er moest er nog één dichtgenaaid worden. Gelukkig waren ze vorig jaar wat groot uitgevallen waardoor ze nu netjes passen :o)

En dan deze lieve schat:

Ze lag al even te wachten om haar pootjes aangenaaid te krijgen ... En omdat ik dan gisteren toch al vol goeie afwerkmoed zat heb ik olifantje dan maar haar pootjes gegeven.

En zo is mama bijgewerkt geraakt! Geen onafgewerkte projecten meer in dit huis ... denk ik toch ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten